1.

A model of explaining the factors influencing on intention of internet news websites users (Case study: Student of Semnan University)

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 473-492
Abolghasem Ebrahimi؛ Niloufar Imankhan؛ Abdolreza Esmaeli

2.

Citizen Satisfaction Evaluation by Multi Criteria Satisfaction Analysis Method (Case Study of Shiraz Bus Rapid Transit)

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 497-514
Ali Mohamadi؛ ابولقاسم ابراهیمی؛ ziba yousefi

3.

Prioritizing of Iranian Airlines by Fuzzy Synthetic Evaluation and Genetic Algorithm

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 409-434
Mohammad Haghighi؛ Hamid Nayebpour

4.

آزمون مدل رضایتمندی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 181-203
بهزاد سهیلی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

5.

ارتباط بین انگیزه ها با رضایتمندی گردشگران پیست های اسکی استان تهران

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 53-69
علی بنسبردی؛ میثم رحیمی زاده؛ حسن اسدی؛ احمد محمودی

6.

ارتباط بین سبک های رهبری مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبة ایران

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 173-190
رسول نوروزی سیدحسینی؛ هاشم کوزه چیان؛ حبیب هنری؛ ابراهیم نورزوی سیدحسینی

7.

ارزیابی رضایتمندی شهروندان از کیفیت محیط سکونتی (مطالعۀ موردی: شهر زرقان)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 113-127
سعیدرضا اکبریان رونیزی

8.

ارزیابی کیفیت زندگی در محلۀ سیروس تهران

دوره 50، شماره 3، مهر 1397، صفحه 513-535
حسین حاتمی‌نژاد؛ کرامت‌اله زیاری؛ شهرام پارسا (پشاه‌آبادی)؛ مهسا حاجی

9.

ارزیابی کیفیت محیطی (عینی-ذهنی) و رضایتمندی سکونتی در شهرک‌های جدید (مطالعۀ موردی: شهرک توحید سبزوار)

دوره 6، شماره 4، دی 1397، صفحه 827-844
مهدی زنگنه؛ سکینه عبدالملکی؛ مریم سادات موسوی

10.

ارزیابی مولفه های اثرگذار فضای کالبدی اقامتگاه های بوم‌گردی استان گیلان بر جلب رضایتمندی گردشگران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 دی 1403
پریسا شاه وردی؛ سیده مامک صلواتیان؛ حسین صفری

11.

ارزیابی میزان رضایت از کیفیت خدمات مدیریت شهری در مناطق حاشیه‌نشین (مطالعۀ موردی: اسلام‌آباد کرج)

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 289-306
اسماعیل نصیری هنده‌‌خاله

12.

ارزیابی میزان رضایتمندی روستاییان از کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی براساس مدل سروکوال مطالعه ی موردی : سکونتگاه های روستایی شهرستان دلفان استان لرستان

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 113-138
ناصر شفیعی ثابت؛ بهزاد دوستی سبزی

13.

ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان شهرداری با رویکرد شهروند پرسش محور (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری اردبیل)

دوره 56، شماره 3، تیر 1403، صفحه 189-204
یوسف درویشی

14.

ارزیابی و تحلیل رضایت مندی مدیران محلی از خدمات سازمان‌های محلی مطالعة موردی:‌ روستاهای شهرستان شیروان و چرداول

دوره 46، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 771-789
علیرضا دربان آستانه؛ مرتضی قنبری؛ محدثه صحرایی خانقاه

15.

بررسی تأثیر دانش، نگرش و رضایت مندی گلخانه داران عضو تعاونی شهرستان پاکدشت بر سطح پایداری گلخانه‌ها

دوره 49، شماره 2، تیر 1397، صفحه 293-309
سید محمد جواد سبحانی؛ امید جمشیدی؛ عباس نوروزی

16.

بررسی تأثیر عوامل کیفیت محیطی بر رضایتمندی ساکنان در مجتمع‎های مسکونی در مشهد

دوره 4، شماره 4، دی 1395، صفحه 653-671
شهاب عباس زاده؛ فرزانه گوهری؛ اباصلت عسکری رابری

17.

بررسی تأثیر کارکردهای طراحی صنعتی کیوسک‌های راهنما در حرم امام رضا(ع)، بر میزان رضایتمندی زائران

دوره 22، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 123-136
مهری پاکیزه سرشت؛ بهزاد سلیمانی

18.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان)

دوره 2، شماره 2، مهر 1389، صفحه 1-139
سید محسن علامه؛ ایمانه نکته‎دان

19.

بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با گردشگر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 37-53
سعید محمدلو؛ محمد مهدی مظفری؛ بابک حاجی کریمی؛ کامیار کاوش

20.

بررسی رضایتمندی باغداران نسبت به تسهیلات بلاعوض آبیاری قطره‌ای در شهرستان زنجان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 بهمن 1403
غلامرضا مجردی؛ کلثوم حمیدی؛ امیر نعیمی؛ لیلا ذبیحیان

21.

بررسی شاخص های کیفیت زندگی مؤثر بر میزان رضایتمندی ساکنان سکونتگاه های غیررسمی (مطالعۀ موردی: محله فرحزاد تهران- فرحزاد شمالی)

دوره 47، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 97-117
صبا خراسانی مقدم؛ سید عباس یزدانفر؛ سید باقر حسینی

22.

بررسی عوامل مؤثربر استفادهء بهینه از کتابخانه های دانشگاهی

دوره 36، شماره 38، فروردین 1381
ایران کاشانى زاده

23.

بررسی نقش رضایتمندی در پیش بینی تعهد نیروهای داوطلب در ورزش

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 29-45
رضا اندام؛ امیر منتظری؛ سمیرا فیضی

24.

بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 161-336
فاطمه نبی زاده شهربابکی؛ حسن صفرنیا؛ عباس عباسی

25.

تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 83-97
فرناز نیکخواه؛ زهره کیانی فیض آبادی؛ محمد نجارزاده

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب