درویشی, یوسف. (1403). ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان شهرداری با رویکرد شهروند پرسش محور (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری اردبیل). , 56(3), 189-204. doi: 10.22059/jhgr.2023.349303.1008544
یوسف درویشی. "ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان شهرداری با رویکرد شهروند پرسش محور (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری اردبیل)". , 56, 3, 1403, 189-204. doi: 10.22059/jhgr.2023.349303.1008544
درویشی, یوسف. (1403). 'ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان شهرداری با رویکرد شهروند پرسش محور (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری اردبیل)', , 56(3), pp. 189-204. doi: 10.22059/jhgr.2023.349303.1008544
درویشی, یوسف. ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان شهرداری با رویکرد شهروند پرسش محور (مطالعه موردی: منطقه 4 شهرداری اردبیل). , 1403; 56(3): 189-204. doi: 10.22059/jhgr.2023.349303.1008544


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب