نبی زاده شهربابکی, فاطمه, صفرنیا, حسن, عباسی, عباس. (1390). بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج. , 3(1), 161-336.
فاطمه نبی زاده شهربابکی; حسن صفرنیا; عباس عباسی. "بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج". , 3, 1, 1390, 161-336.
نبی زاده شهربابکی, فاطمه, صفرنیا, حسن, عباسی, عباس. (1390). 'بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج', , 3(1), pp. 161-336.
نبی زاده شهربابکی, فاطمه, صفرنیا, حسن, عباسی, عباس. بررسی نقش و جایگاه عوامل مؤثر درکیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی بانک‎های دولتی شهرستان کرج. , 1390; 3(1): 161-336.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب