1.

ارائۀ الگوی ایجاد ارزش ویژۀ برند برای لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1015-1034
علی ناظمی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

2.

الگوی پارادایمی برندسازی در صنعت ورزش

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 175-189
وجیهه جوانی

3.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

4.

بررسی عوامل موثر در شکل گیری تصویر شهر در راستای برندسازی موثر شهری

دوره 3، شماره 45، فروردین 1390، صفحه 39-48
آرین قلی پور؛ محمد ابویی اردکان؛ الهه پیدایش

5.

بررسی فرایند و عوامل موثر بر برندسازی استارتاپ ها در ایران: مطالعه چند موردی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آبان 1401
محمدصادق زارع؛ هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی

6.

بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 441-454
طهمورث حسنقلی پور؛ علی دیواندری؛ فاطمه عباسی بنی

7.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

8.

برندسازی فوتبال بانوان در سطح آسیا و ارائه الگو

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 190-204
راضیه گیوی؛ حسین عیدی

9.

تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری

10.

شناسایی عوامل موثر بر فروش محصولات تجاری در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مرداد 1401
محسن اسمعیلی؛ کاوه میرانی؛ شهاب بهرامی

11.

شناسایی و ارزیابی زنجیره ارزش کسب‌وکارهای روستایی با قابلیت برندسازی (موردمطالعه: منطقه ترکمن‌صحرای استان گلستان)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 218-231
حسین سادین؛ مهدی پورطاهری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری

12.

شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)

دوره 8، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 318-345
محمد رضا رضوانی؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ علیرضا دربان آستانه؛ سیدهادی کریمی

13.

قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 48، شماره 2، تیر 1393، صفحه 201-241
فرزانه سهلی؛ محمدرضا اسمعیلی گیوی

14.

مدلسازی عوامل موثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1400
محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.