آقازاده, هاشم, حقیقی, محمد, ترکستانی, محمدصالح, زارع, محمدصادق. (1402). بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی. , 15(1), 27-53. doi: 10.22059/jibm.2020.289327.3649
هاشم آقازاده; محمد حقیقی; محمدصالح ترکستانی; محمدصادق زارع. "بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی". , 15, 1, 1402, 27-53. doi: 10.22059/jibm.2020.289327.3649
آقازاده, هاشم, حقیقی, محمد, ترکستانی, محمدصالح, زارع, محمدصادق. (1402). 'بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی', , 15(1), pp. 27-53. doi: 10.22059/jibm.2020.289327.3649
آقازاده, هاشم, حقیقی, محمد, ترکستانی, محمدصالح, زارع, محمدصادق. بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی. , 1402; 15(1): 27-53. doi: 10.22059/jibm.2020.289327.3649


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب