حقیقی, محمد, قارلقی, ابراهیم, نیکبخت, فاطمه. (1390). بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران). , 3(3), 71-90.
محمد حقیقی; ابراهیم قارلقی; فاطمه نیکبخت. "بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)". , 3, 3, 1390, 71-90.
حقیقی, محمد, قارلقی, ابراهیم, نیکبخت, فاطمه. (1390). 'بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)', , 3(3), pp. 71-90.
حقیقی, محمد, قارلقی, ابراهیم, نیکبخت, فاطمه. بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران). , 1390; 3(3): 71-90.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب