حسنقلی پور, طهمورث, دیواندری, علی, عباسی بنی, فاطمه. (1393). بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا. , 6(3), 441-454. doi: 10.22059/jibm.2014.50725
طهمورث حسنقلی پور; علی دیواندری; فاطمه عباسی بنی. "بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا". , 6, 3, 1393, 441-454. doi: 10.22059/jibm.2014.50725
حسنقلی پور, طهمورث, دیواندری, علی, عباسی بنی, فاطمه. (1393). 'بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا', , 6(3), pp. 441-454. doi: 10.22059/jibm.2014.50725
حسنقلی پور, طهمورث, دیواندری, علی, عباسی بنی, فاطمه. بررسی مقایسه‎ای ادراک صادرکنندگان ایرانی و واردکنندگان آمریکایی از راهبرد برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا. , 1393; 6(3): 441-454. doi: 10.22059/jibm.2014.50725


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب