عصاریان, محمد امین, مهرانی, هرمز, علی پور درویشی, زهرا, حسن مرادی, نرگس. (1402). تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته. , 16(1), 93-107. doi: 10.22059/jed.2023.351627.654112
محمد امین عصاریان; هرمز مهرانی; زهرا علی پور درویشی; نرگس حسن مرادی. "تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته". , 16, 1, 1402, 93-107. doi: 10.22059/jed.2023.351627.654112
عصاریان, محمد امین, مهرانی, هرمز, علی پور درویشی, زهرا, حسن مرادی, نرگس. (1402). 'تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته', , 16(1), pp. 93-107. doi: 10.22059/jed.2023.351627.654112
عصاریان, محمد امین, مهرانی, هرمز, علی پور درویشی, زهرا, حسن مرادی, نرگس. تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته. , 1402; 16(1): 93-107. doi: 10.22059/jed.2023.351627.654112


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب