رضوانی, محمد رضا, فرجی سبکبار, حسنعلی, دربان آستانه, علیرضا, کریمی, سیدهادی. (1396). شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه). , 8(2), 318-345. doi: 10.22059/jrur.2017.62675
محمد رضا رضوانی; حسنعلی فرجی سبکبار; علیرضا دربان آستانه; سیدهادی کریمی. "شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)". , 8, 2, 1396, 318-345. doi: 10.22059/jrur.2017.62675
رضوانی, محمد رضا, فرجی سبکبار, حسنعلی, دربان آستانه, علیرضا, کریمی, سیدهادی. (1396). 'شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه)', , 8(2), pp. 318-345. doi: 10.22059/jrur.2017.62675
رضوانی, محمد رضا, فرجی سبکبار, حسنعلی, دربان آستانه, علیرضا, کریمی, سیدهادی. شناسایی و اعتبارسنجی عوامل و شاخص‌های کیفیت محیطی مؤثر در برندسازی مقاصد گردشگری روستایی با استفاده از روش تحلیل محتوا (مورد مطالعه: منطقه قومی‌فرهنگی اورامانات در استان‌های کردستان و کرمانشاه). , 1396; 8(2): 318-345. doi: 10.22059/jrur.2017.62675


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب