وحیدی, تقی, غفوریان شاگردی, امیر, صانعی, مهدی. (1403). طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. , 3(1), 85-110. doi: 10.22059/mmr.2024.379344.1090
تقی وحیدی; امیر غفوریان شاگردی; مهدی صانعی. "طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". , 3, 1, 1403, 85-110. doi: 10.22059/mmr.2024.379344.1090
وحیدی, تقی, غفوریان شاگردی, امیر, صانعی, مهدی. (1403). 'طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', , 3(1), pp. 85-110. doi: 10.22059/mmr.2024.379344.1090
وحیدی, تقی, غفوریان شاگردی, امیر, صانعی, مهدی. طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. , 1403; 3(1): 85-110. doi: 10.22059/mmr.2024.379344.1090





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب