1.

منافع عمومی و پلتفرم‌ها

صفحه 1-2
طاهر روشن دل اربطانی

2.

مختصات نقشه راه کاربست جنگ‏شناختی در رسانه‌های نوین

صفحه 3-28
محمد رضا جلیلوند؛ مهدی نبی لو

3.

طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)

صفحه 29-53
سعیده امامی قشلاق؛ سید مهدی شریفی

4.

استراتژی‌های کسب‌وکار صنعت سینمای ایران؛ مدل کسب‌وکار صنعت سینمای ایران در بحران کرونا

صفحه 54-84
مهدی مافی؛ منوچهر انصاری

5.

طراحی الگوی برندسازی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های تولیدی موادغذایی ایران با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

صفحه 85-110
تقی وحیدی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ مهدی صانعی

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی

صفحه 111-133
علی صالحی؛ طاهر روشندل اربطانی

7.

اینستاگرام و آثار بازاریابی کالاهای تجملی: بررسی تأثیر تبلیغات برند تجملی بر مشارکت جامعه برند

صفحه 134-152
سونیا سیدطاهری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب