صالحی, علی, روشندل اربطانی, طاهر. (1403). شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی. , 3(1), 111-133. doi: 10.22059/mmr.2024.379712.1092
علی صالحی; طاهر روشندل اربطانی. "شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی". , 3, 1, 1403, 111-133. doi: 10.22059/mmr.2024.379712.1092
صالحی, علی, روشندل اربطانی, طاهر. (1403). 'شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی', , 3(1), pp. 111-133. doi: 10.22059/mmr.2024.379712.1092
صالحی, علی, روشندل اربطانی, طاهر. شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی. , 1403; 3(1): 111-133. doi: 10.22059/mmr.2024.379712.1092





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب