جودی دمیرچی, میلاد, نصیری, مرتضی, علم بیگی, امیر. (1402). تحلیل راهبردی برندسازی در زنجیره ارزش محصول برنج (مورد مطالعه: استان مازندران). , (), -. doi: 10.22059/ijaedr.2023.357579.669210
میلاد جودی دمیرچی; مرتضی نصیری; امیر علم بیگی. "تحلیل راهبردی برندسازی در زنجیره ارزش محصول برنج (مورد مطالعه: استان مازندران)". , , , 1402, -. doi: 10.22059/ijaedr.2023.357579.669210
جودی دمیرچی, میلاد, نصیری, مرتضی, علم بیگی, امیر. (1402). 'تحلیل راهبردی برندسازی در زنجیره ارزش محصول برنج (مورد مطالعه: استان مازندران)', , (), pp. -. doi: 10.22059/ijaedr.2023.357579.669210
جودی دمیرچی, میلاد, نصیری, مرتضی, علم بیگی, امیر. تحلیل راهبردی برندسازی در زنجیره ارزش محصول برنج (مورد مطالعه: استان مازندران). , 1402; (): -. doi: 10.22059/ijaedr.2023.357579.669210


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب