1.

Developing an Integrated Approach for Inventory Control, Pricing and Advertisement of Deteriorating Items

دوره 50، شماره 3، اسفند 2016، صفحه 407-4016
Masoud Rabbani؛ Nadia Pourmohammad-Zia؛ Hamed Rafiei

2.

Investigating the cognitive process of attention while watching sports advertisements in interested and non-interested people using Electroencephalogram technology

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 393-408
Zahra Aminiroshan؛ Javad Gholamian؛ Ahmad Mahmoudi؛ Sahar Pirjamadi

3.

The Mediating Role of Advertisement in the Relationship Between Social Media and Online Risk and its Effect on Online Shopping Habits

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 743-758
Qaribu Yahaya Nasidi؛ Muhamad Fazil Ahmad؛ Murtala Garba؛ Usman Ahmed Hafiz؛ Isyaku Hassan

4.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

5.

ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781
طاهر روشندل اربطانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ سید وحید عقیلی؛ احمد جوادی پور

6.

ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 267-275
روح الله فتحیان؛ فریبا عسکریان

7.

ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین

دوره 11، شماره 1، تیر 1395، صفحه 66-79
سید حسین سیادت؛ سجاد شکوهیار؛ سید امیر حسین سخی جوارشک

8.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

9.

بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی

10.

بررسی جایگاه اصل دعوت در اندیشه اسلامی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

دوره 42، شماره 2، تیر 1391، صفحه 77-94
بهادر زارعی

11.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، اسفند 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

12.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

13.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

14.

پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-21
عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز

15.

تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 797-815
سیده راضیه دستغیب؛ احمد ترک فر؛ سید محمد علی میرحسینی؛ لیلا جمشیدیان

16.

تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 617-634
فرهاد کلانتری؛ اسماعیل دولتیاری

17.

تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 247-262
محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی

18.

تأثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه‌ای تردید به تبلیغات

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 175-196
فاطمه ابوالحسنی طرقی؛ سید حسن حاتمی نسب

19.

تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 467-482
حامد فرزی؛ بهرام یوسفی؛ سعید بروجردی

20.

تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا

دوره 15، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 79-105
نجیبه رحمانی؛ سارا صادقی نیا

21.

تحلیل و بررسی تأثیر بیلبوردهای تبلیغاتی بر منظر شهری شهر لاهیجان، بر مبنای ضوابط و مقررات پیشنهادی سامان‌دهی تابلوهای شهری در ایران با روش تحلیل سوات (SWOT)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 51-68
لیلا صیاد بیدهندی؛ سارا رسولیان

22.

تحلیلی بر وضعیت تبلیغات در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران

دوره 2، شماره 2، مهر 1386
رحمت الله صدیق سروستانی؛ سید احمد فیروزآبادی؛ حسین ایمانی جاجرمی

23.

تصمیم‌های بهینه قیمت‌گذاری، وارانتی و سطح کیفیت، در ‌یک ‌‌زنجیرۀ تأمین دوسطحی رقابتی با استفاده از الگوریتم قهرمانی در لیگ‌های ورزشی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-91
علی حسین زاده کاشان؛ تینا سردشتی

24.

تعیین الگوی برنامه ریزی راهبردی صنعت جهانگردی در ایران

دوره 59، شماره 0، دی 1381
مهراندخت نظام شهیدی

25.

تغییرات نقش زنان در تبلیغات تلویزیون ایران با تکیه بر نشانه ‏شناسی آگهی‏ های بازرگانی آقای فرش4 و نحوۀ شرکت در قرعه ‏کشی هوم ‏کر

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 23-44
مهران سهراب زاده؛ طاهره یوسفی فر؛ رضا عباسی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب