1.

Developing an Integrated Approach for Inventory Control, Pricing and Advertisement of Deteriorating Items

دوره 50، شماره 3، زمستان 2016، صفحه 407-4016
Masoud Rabbani؛ Nadia Pourmohammad-Zia؛ Hamed Rafiei

2.

ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781
طاهر روشندل اربطانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ سید وحید عقیلی؛ احمد جوادی پور

3.

ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی

دوره 7، شماره 2، بهار 1394، صفحه 267-275
روح الله فتحیان؛ فریبا عسکریان

4.

ارزیابی عوامل موثر بر محبوبیت تبلیغات در رسانه اجتماعی آنلاین

دوره 11، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 66-79
سید حسین سیادت؛ سجاد شکوهیار؛ سید امیر حسین سخی جوارشک

5.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، تابستان 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

6.

بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی

7.

بررسی جایگاه اصل دعوت در اندیشه اسلامی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

دوره 42، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 77-94
بهادر زارعی

8.

بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشته های ورزشی در ایران

دوره 39، شماره 0، زمستان 1387
امیر قیامی راد؛ مهرداد محرم زاده

9.

بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی سالن‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی (مورد مطالعه: نمایشگاه بین‌المللی تهران)

دوره 3، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 71-90
محمد حقیقی؛ ابراهیم قارلقی؛ فاطمه نیکبخت

10.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

11.

پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 1-21
عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز

12.

تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان

دوره 9، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 617-634
فرهاد کلانتری؛ اسماعیل دولتیاری

13.

تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 247-262
محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی

14.

تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 467-482
حامد فرزی؛ بهرام یوسفی؛ سعید بروجردی

15.

تحلیلی بر وضعیت تبلیغات در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران

دوره 2، شماره 2، پاییز 1386
رحمت الله صدیق سروستانی؛ سید احمد فیروزآبادی؛ حسین ایمانی جاجرمی

16.

تحلیل و بررسی تأثیر بیلبوردهای تبلیغاتی بر منظر شهری شهر لاهیجان، بر مبنای ضوابط و مقررات پیشنهادی سامان‌دهی تابلوهای شهری در ایران با روش تحلیل سوات (SWOT)

دوره 4، شماره 1، بهار 1395، صفحه 51-68
لیلا صیاد بیدهندی؛ سارا رسولیان

17.

تعیین الگوی برنامه ریزی راهبردی صنعت جهانگردی در ایران

دوره 59، شماره 0، زمستان 1381
مهراندخت نظام شهیدی

18.

تغییرات نقش زنان در تبلیغات تلویزیون ایران با تکیه بر نشانه ‏شناسی آگهی‏ های بازرگانی آقای فرش4 و نحوۀ شرکت در قرعه ‏کشی هوم ‏کر

دوره 8، شماره 1، بهار 1395، صفحه 23-44
مهران سهراب زاده؛ طاهره یوسفی فر؛ رضا عباسی

19.

توسعۀ مدل پذیرش فناوری در بانکداری ایران (پژوهشی پیرامون بانک رفاه)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 471-490
جعفر رزمی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ علی شهابی

20.

رابطه بین استفاده از تصاویر ورزشی در تبلیغات و رفتار مصرفی تماشاچیان مسابقات ورزشی

دوره 34، شماره 34، زمستان 1386
نصراله سجادی؛ علیرضا امیدی؛ قاسم زارع

21.

راهبردهای تبلیغات در اعلان

دوره 36، شماره 0، زمستان 1387
دکتر زهرا رهبرنیا؛ سمیه مهریزی ثانی

22.

شناسایی عوامل درون‌سازمانی مؤثر بر جذب سپرده‏ های سرمایه‌گذاری مدت‏دار و ارائۀ راهکارهای مناسب بانک پاسارگاد استان قم

دوره 17، شماره 1، بهار 1398، صفحه 65-83
هدی آهنج؛ محمدجواد محقق‌نیا؛ ابوالفضل گندمی

23.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 823-840
منوچهر انصاری؛ مهدی شریفی؛ نفیسه انصاری

24.

شیوۀ بازنمایی زنان در تبلیغات تلویزیونی ایران و امریکا

دوره 8، شماره 1، بهار 1395، صفحه 83-99
اعظم راودراد؛ فروغ محمدی

25.

طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 736-786
طاهر روشندل اربطانی؛ احد محمودزاده

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.