فرزی, حامد, یوسفی, بهرام, بروجردی, سعید. (1398). تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی. , 11(3), 467-482. doi: 10.22059/jsm.2018.247978.1989
حامد فرزی; بهرام یوسفی; سعید بروجردی. "تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی". , 11, 3, 1398, 467-482. doi: 10.22059/jsm.2018.247978.1989
فرزی, حامد, یوسفی, بهرام, بروجردی, سعید. (1398). 'تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی', , 11(3), pp. 467-482. doi: 10.22059/jsm.2018.247978.1989
فرزی, حامد, یوسفی, بهرام, بروجردی, سعید. تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی. , 1398; 11(3): 467-482. doi: 10.22059/jsm.2018.247978.1989


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب