فتحیان, روح الله, عسکریان, فریبا. (1394). ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی. , 7(2), 267-275. doi: 10.22059/jsm.2015.55170
روح الله فتحیان; فریبا عسکریان. "ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی". , 7, 2, 1394, 267-275. doi: 10.22059/jsm.2015.55170
فتحیان, روح الله, عسکریان, فریبا. (1394). 'ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی', , 7(2), pp. 267-275. doi: 10.22059/jsm.2015.55170
فتحیان, روح الله, عسکریان, فریبا. ارتباط تبلیغات توسط شخصیت‌های معروف بر میزان تمایل به خرید کفش‌های ورزشی. , 1394; 7(2): 267-275. doi: 10.22059/jsm.2015.55170


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب