درزیان عزیزی, عبدالهادی, رحیمی, فرج اله, اسداللهی دهکردی, الهه. (1394). بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ). , 7(3), 643-662. doi: 10.22059/jibm.2015.51687
عبدالهادی درزیان عزیزی; فرج اله رحیمی; الهه اسداللهی دهکردی. "بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)". , 7, 3, 1394, 643-662. doi: 10.22059/jibm.2015.51687
درزیان عزیزی, عبدالهادی, رحیمی, فرج اله, اسداللهی دهکردی, الهه. (1394). 'بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)', , 7(3), pp. 643-662. doi: 10.22059/jibm.2015.51687
درزیان عزیزی, عبدالهادی, رحیمی, فرج اله, اسداللهی دهکردی, الهه. بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ). , 1394; 7(3): 643-662. doi: 10.22059/jibm.2015.51687


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب