دهقانپوری, حوریه, عبدوی, فاطمه, اسکندرنژاد, مهتا. (1395). بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی. , 8(3), 389-405. doi: 10.22059/jsm.2016.59306
حوریه دهقانپوری; فاطمه عبدوی; مهتا اسکندرنژاد. "بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی". , 8, 3, 1395, 389-405. doi: 10.22059/jsm.2016.59306
دهقانپوری, حوریه, عبدوی, فاطمه, اسکندرنژاد, مهتا. (1395). 'بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی', , 8(3), pp. 389-405. doi: 10.22059/jsm.2016.59306
دهقانپوری, حوریه, عبدوی, فاطمه, اسکندرنژاد, مهتا. بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی. , 1395; 8(3): 389-405. doi: 10.22059/jsm.2016.59306


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب