بهنام, محسن, حمیدی, مهرزاد, گودرزی, محمود. (1393). تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات. , 6(2), 247-262. doi: 10.22059/jsm.2014.50465
محسن بهنام; مهرزاد حمیدی; محمود گودرزی. "تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات". , 6, 2, 1393, 247-262. doi: 10.22059/jsm.2014.50465
بهنام, محسن, حمیدی, مهرزاد, گودرزی, محمود. (1393). 'تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات', , 6(2), pp. 247-262. doi: 10.22059/jsm.2014.50465
بهنام, محسن, حمیدی, مهرزاد, گودرزی, محمود. تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات. , 1393; 6(2): 247-262. doi: 10.22059/jsm.2014.50465


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب