رحمانی, نجیبه, صادقی نیا, سارا. (1399). تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا. , 15(2), 79-105. doi: 10.22059/gmj.2020.84947
نجیبه رحمانی; سارا صادقی نیا. "تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا". , 15, 2, 1399, 79-105. doi: 10.22059/gmj.2020.84947
رحمانی, نجیبه, صادقی نیا, سارا. (1399). 'تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا', , 15(2), pp. 79-105. doi: 10.22059/gmj.2020.84947
رحمانی, نجیبه, صادقی نیا, سارا. تحلیل کارکرد فن اقناع در کارزارهای تبلیغاتی فاکوپا. , 1399; 15(2): 79-105. doi: 10.22059/gmj.2020.84947


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب