1.

اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 13، شماره 1، بهار 1400، صفحه 257-275
هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری؛ مریم خلیلی

2.

پروبلماتیک خودرهابخشی در فضای مجازی؛ کاوشی کیفی از چگونگی ابراز خود در میان میکرواینفلوئنسرهای اینستاگرامی شهر یزد

دوره 8، شماره 1، بهار 1398، صفحه 115-143
سیدعلیرضا افشانی؛ ندا جواهرچیان؛ منصور حقیقتیان

3.

تصویرسازی زنان عامه از «زن بودگی» در اینستاگرام فارسی از طریق استعاره‌های مفهومی

دوره 13، شماره 3، پاییز 1400، صفحه 341-364
عبدالله بیچرانلو؛ زهره بوالی

4.

رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام

دوره 14، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 53-76
مهری بهار؛ محمدجواد بیژنی

5.

زنان تأثیرگذار اینستاگرامی؛ زنانگی بازنمایی‌شده در صفحات زنان اینفلوئنسر ایرانی

دوره 13، شماره 1، بهار 1400، صفحه 65-90
زهرا اردکانی فرد؛ سید نورالدین رضوی زاده

6.

سوپرمام‌ها و مفهوم مادری در فضای اینستاگرام

دوره 13، شماره 1، بهار 1400، صفحه 139-163
مینا بیگوند؛ عباس کاظمی؛ حسین بصیریان جهرمی

7.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

8.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

9.

عوامل مؤثر بر برندسازی مکان با رویکرد داده‌کاوی (نمونه‌کاوی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 473-501
محمدمهدی پورسعید؛ فرزانه شجاعی؛ علی اکبر نیک نفس

10.

مطالعه فرایند هویت‌یابی زنان در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: زنان کاربر اینستاگرام)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1400
شهلا باقری میاب؛ مرجان ربیعی؛ الهام اکبری؛ عاصمه قاسمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.