پورسعید, محمدمهدی, رحمانی کوهبنانی, محمد علی, ده یادگاری, سعید. (1403). عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام). , 16(3), 775-795. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458
محمدمهدی پورسعید; محمد علی رحمانی کوهبنانی; سعید ده یادگاری. "عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)". , 16, 3, 1403, 775-795. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458
پورسعید, محمدمهدی, رحمانی کوهبنانی, محمد علی, ده یادگاری, سعید. (1403). 'عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)', , 16(3), pp. 775-795. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458
پورسعید, محمدمهدی, رحمانی کوهبنانی, محمد علی, ده یادگاری, سعید. عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام). , 1403; 16(3): 775-795. doi: 10.22059/jibm.2023.348884.4458


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب