1.

واکاوی هرمنوتیکی گزاره‌های ارزشی در سازمان

صفحه 575-595
مجتبی امیری؛ راضیه عبدالهی

2.

طراحی مدل تعالی بازاریابی دیجیتالی (مطالعه موردی: بانکداری تجاری)

صفحه 596-617
مریم یعقوب پور؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسین جنتی فر؛ رسول ثانوی فرد

3.

واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند

صفحه 618-640
نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی

4.

ارتقای توسعۀ اقتصادی صنایع و شرکت‌ها: طراحی مدل بر اساس مسئولیت اجتماعی و حسابداری مدیریت راهبردی

صفحه 641-666
امیر محبی؛ فرزین رضایی؛ مهدی بشکوه؛ غلامرضا کردستانی

5.

بررسی تأثیر ارزش ادراک‏‌شده بر قصد مصرف سبز با تأکید بر حسابداری ذهنی دوبل و حساسیت مصرف

صفحه 667-690
محمد نظری پور؛ بابک زکی زاده

6.

اکتشاف مدل پیش بین های خدمات ناب فراروی دولت ناب در صنعت بانکداری

صفحه 691-720
فاضل سیدی؛ مرتضی موسی خانی؛ صدیقه طوطیان؛ شهرزاد طیاران

7.

تأثیر بازی‏‌های تبلیغاتی ویروسی بر برانگیختگی واکنش‏‌های رفتاری

صفحه 721-748
مصطفی حیدری هراتمه

8.

بررسی تأثیر ویژگی‌های واقعیت افزوده در شکل‌گیری الهام روان‌شناختی

صفحه 749-774
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو؛ مجتبی یوسفی

9.

عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)

صفحه 775-795
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری

10.

مقایسه، بررسی و سنجش میزان اثربخشی تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر موبایل و محصول

صفحه 796-831
مهزیار اکبری؛ تحفه قبادی لموکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ حسین حاجی بابائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب