حیدری هراتمه, مصطفی. (1403). تأثیر بازی‏‌های تبلیغاتی ویروسی بر برانگیختگی واکنش‏‌های رفتاری. , 16(3), 721-748. doi: 10.22059/jibm.2024.360388.4598
مصطفی حیدری هراتمه. "تأثیر بازی‏‌های تبلیغاتی ویروسی بر برانگیختگی واکنش‏‌های رفتاری". , 16, 3, 1403, 721-748. doi: 10.22059/jibm.2024.360388.4598
حیدری هراتمه, مصطفی. (1403). 'تأثیر بازی‏‌های تبلیغاتی ویروسی بر برانگیختگی واکنش‏‌های رفتاری', , 16(3), pp. 721-748. doi: 10.22059/jibm.2024.360388.4598
حیدری هراتمه, مصطفی. تأثیر بازی‏‌های تبلیغاتی ویروسی بر برانگیختگی واکنش‏‌های رفتاری. , 1403; 16(3): 721-748. doi: 10.22059/jibm.2024.360388.4598


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب