شیبانی مقدم, نغمه, کیماسی, مسعود, هندیجانی, رزا, ترکستانی, محمد صالح. (1403). واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند. , 16(3), 618-640. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351
نغمه شیبانی مقدم; مسعود کیماسی; رزا هندیجانی; محمد صالح ترکستانی. "واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند". , 16, 3, 1403, 618-640. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351
شیبانی مقدم, نغمه, کیماسی, مسعود, هندیجانی, رزا, ترکستانی, محمد صالح. (1403). 'واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند', , 16(3), pp. 618-640. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351
شیبانی مقدم, نغمه, کیماسی, مسعود, هندیجانی, رزا, ترکستانی, محمد صالح. واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند. , 1403; 16(3): 618-640. doi: 10.22059/jibm.2022.341757.4351


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب