پورسعید, محمدمهدی, شکاری, آزاده, ده یادگاری, سعید. (1403). بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647
محمدمهدی پورسعید; آزاده شکاری; سعید ده یادگاری. "بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647
پورسعید, محمدمهدی, شکاری, آزاده, ده یادگاری, سعید. (1403). 'بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647
پورسعید, محمدمهدی, شکاری, آزاده, ده یادگاری, سعید. بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.364548.4647





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب