عربلوی مقدم, سعید, اسفیدانی, محمد رحیم, آقازاده, هاشم, زندی پور, طیبه. (1397). شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام. , 10(3), 529-546. doi: 10.22059/jibm.2018.248653.2885
سعید عربلوی مقدم; محمد رحیم اسفیدانی; هاشم آقازاده; طیبه زندی پور. "شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام". , 10, 3, 1397, 529-546. doi: 10.22059/jibm.2018.248653.2885
عربلوی مقدم, سعید, اسفیدانی, محمد رحیم, آقازاده, هاشم, زندی پور, طیبه. (1397). 'شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام', , 10(3), pp. 529-546. doi: 10.22059/jibm.2018.248653.2885
عربلوی مقدم, سعید, اسفیدانی, محمد رحیم, آقازاده, هاشم, زندی پور, طیبه. شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام. , 1397; 10(3): 529-546. doi: 10.22059/jibm.2018.248653.2885


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب