حسینی‌پور, سیدوحید, باقرزاده, محمدرضا, یوسف‌زاده, مسعود, متانی, مهرداد. (1403). ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان. , 3(4), 71-94. doi: 10.22059/mmr.2025.389623.1155
سیدوحید حسینی‌پور; محمدرضا باقرزاده; مسعود یوسف‌زاده; مهرداد متانی. "ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان". , 3, 4, 1403, 71-94. doi: 10.22059/mmr.2025.389623.1155
حسینی‌پور, سیدوحید, باقرزاده, محمدرضا, یوسف‌زاده, مسعود, متانی, مهرداد. (1403). 'ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان', , 3(4), pp. 71-94. doi: 10.22059/mmr.2025.389623.1155
حسینی‌پور, سیدوحید, باقرزاده, محمدرضا, یوسف‌زاده, مسعود, متانی, مهرداد. ارائه مدل و شناسایی ابعاد کلیدی رسانه‌های اجتماعی در رفتار خرید مجدد مشتریان. , 1403; 3(4): 71-94. doi: 10.22059/mmr.2025.389623.1155





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب