غفاری, محمد, زارع, حمید, طهماسبی, داریوش, نادریان, فائزه. (1403). چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام. , 3(3), 400-421. doi: 10.22059/mmr.2024.386866.1142
محمد غفاری; حمید زارع; داریوش طهماسبی; فائزه نادریان. "چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام". , 3, 3, 1403, 400-421. doi: 10.22059/mmr.2024.386866.1142
غفاری, محمد, زارع, حمید, طهماسبی, داریوش, نادریان, فائزه. (1403). 'چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام', , 3(3), pp. 400-421. doi: 10.22059/mmr.2024.386866.1142
غفاری, محمد, زارع, حمید, طهماسبی, داریوش, نادریان, فائزه. چه عواملی کاربران را به کامنت‌گذاری در شبکه‌های تجارت اجتماعی ترغیب می‌کند: شواهدی از کاربران اینستاگرام. , 1403; 3(3): 400-421. doi: 10.22059/mmr.2024.386866.1142





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب