1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

ارزیابی تأثیر کیفیت اطلاعات گردشگری در رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مقصد با بهره‌گیری از نظریه مجموعه‌های راف

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 455-476
پری احدی؛ الهام حقدادی؛ فاطمه صابریان

3.

بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی بر مشارکت شهروندان در فرایند بودجه‌بندی مشارکتی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 355-376
سمیه پورحسن؛ اسفندیار فرجوند

4.

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

5.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

6.

تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 173-192
حسین معینی؛ مونا جامی پور؛ فاطمه ابراهیمی دلاور

7.

تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 271-294
نرگس دل افروز؛ علیرضا فرخ بخت فومنی؛ محمدرضا خسروی

8.

تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو

دوره 9، شماره 2، پاییز 1393
علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس پور؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ رضا عباچیان قاسمی

9.

تحلیل صدای عمومی سیاسی با تاکید بر نقش رسانه های اجتماعی: بررسی پویش #مادرم_ایرانی_است_من_کجایی_ام

دوره 7، شماره 1، بهار 1400، صفحه 129-151
محمد سعید ذکایی؛ وحید شالچی؛ محمد جواد ایمانی

10.

تحلیل مصرف فرهنگی و رسانه‌ای نسل‌های رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی؛ مطالعه کاربران فضای مجازی در شهر تهران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1399
مجید سلیمانی ساسانی؛ الهام اکبری

11.

تحلیل مصرف فرهنگی و رسانه‌ای نسل‌های رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی؛ مطالعه کاربران فضای مجازی در شهر تهران

دوره 27، شماره 2، پاییز و زمستان 1399، صفحه 325-359
مجید سلیمانی ساسانی؛ الهام اکبری

12.

روایت راهبردی دیپلماسی دیجیتال آمریکا علیه چین در پاندمی کرونا

دوره 51، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 362-335
علی امیدی؛ سعیده مرادی فر

13.

زنان و کنش‌گری در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: صفحۀ فیس‌بوکی «آزادی یواشکی زنان»)

دوره 15، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 205-222
حامد طالبیان؛ سارا طالبیان

14.

سیاستگذاری اینترنت: مرور سیستماتیک رویکردهای حکمرانی پلتفرم‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 59-79
حسین حسنی؛ عبدالحسین کلانتری

15.

شناسایی قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی در جمع‌سپاری مدیریت مخاطرۀ زلزله

دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 9-25
سیاوش صلواتیان؛ علی سوری

16.

طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676
مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری

17.

همه جایی شدن تلگرام: مطالعه دلایل جامعه شناختی استفاده کاربران ایرانی از تلگرام

دوره 26، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 191-220
حسین کرمانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.