کلیدواژه‌ها = رسانه‌های اجتماعی
تعداد مقالات: 11

1

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، تابستان 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2

بررسی نقش رسانه‌های اجتماعی بر مشارکت شهروندان در فرایند بودجه‌بندی مشارکتی

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 355-376
سمیه پورحسن؛ اسفندیار فرجوند

3

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

4

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

5

تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 173-192
حسین معینی؛ مونا جامی پور؛ فاطمه ابراهیمی دلاور

6

تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 271-294
نرگس دل افروز؛ علیرضا فرخ بخت فومنی؛ محمدرضا خسروی

7

تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو

دوره 9، شماره 2، پاییز 1393
علی اکبر فرهنگی؛ عباس عباس پور؛ سهیلا بورقانی فراهانی؛ رضا عباچیان قاسمی

8

زنان و کنش‌گری در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: صفحۀ فیس‌بوکی «آزادی یواشکی زنان»)

دوره 15، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 205-222
حامد طالبیان؛ سارا طالبیان

9

شناسایی قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی در جمع‌سپاری مدیریت مخاطرۀ زلزله

دوره 4، شماره 1، بهار 1396، صفحه 9-25
سیاوش صلواتیان؛ علی سوری

10

طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 651-676
مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری

11

همه جایی شدن تلگرام: مطالعه دلایل جامعه شناختی استفاده کاربران ایرانی از تلگرام

دوره 26، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 191-220
حسین کرمانی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.