فرهنگی, علی اکبر, عباس پور, عباس, بورقانی فراهانی, سهیلا, عباچیان قاسمی, رضا. (1393). تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو. , 9(2), -.
علی اکبر فرهنگی; عباس عباس پور; سهیلا بورقانی فراهانی; رضا عباچیان قاسمی. "تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو". , 9, 2, 1393, -.
فرهنگی, علی اکبر, عباس پور, عباس, بورقانی فراهانی, سهیلا, عباچیان قاسمی, رضا. (1393). 'تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو', , 9(2), pp. -.
فرهنگی, علی اکبر, عباس پور, عباس, بورقانی فراهانی, سهیلا, عباچیان قاسمی, رضا. تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو. , 1393; 9(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب