مظفری, سوما, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, رنج پور, رضا. (1403). ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران. , 11(3), 89-105. doi: 10.22059/jut.2024.379119.1224
سوما مظفری; سلیمان ایرانزاده; حسین قره بیگلو; رضا رنج پور. "ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران". , 11, 3, 1403, 89-105. doi: 10.22059/jut.2024.379119.1224
مظفری, سوما, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, رنج پور, رضا. (1403). 'ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران', , 11(3), pp. 89-105. doi: 10.22059/jut.2024.379119.1224
مظفری, سوما, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, رنج پور, رضا. ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران. , 1403; 11(3): 89-105. doi: 10.22059/jut.2024.379119.1224


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب