1.

ارزیابی تأثیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری بر ماندگاری گردشگران نوروزی در شهر سنندج

صفحه 1-18
کیومرث حبیبی؛ مهدی سعیدی؛ شادیه سیاری

2.

ارزیابی شاخص‌های برند مقاصد گردشگری در شهرهای کوچک گردشگرپذیر مطالعه موردی: شهر لالِجین؛ شهر جهانی سفال

صفحه 19-35
کرامت اله زیاری؛ حسین رفیعی مهر

3.

تحلیل اثر آمیختۀ بازاریابی سبز و نگرش برند سبز بر گردشگری شهری با نقش میانجی سرمایۀ فکری سبز

صفحه 37-53
ناصر سیف اللهی

4.

نقش فناوری دیجیتال بر شکل‌گیری تصویر ذهنی مثبت در مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر اردبیل

صفحه 55-70
علی علایی؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

5.

مدل‌سازی توزیع فضائی اقامتگاه‌های گردشگری در شهر یزد

صفحه 71-88
مهرانگیز رضایی؛ مهدی ره انجام

6.

ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران

صفحه 89-105
سوما مظفری؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین قره بیگلو؛ رضا رنج پور

7.

ارزیابی جاذبه‌های گردشگری اثرگذار بر تقویت محور گردشگری زیارت شهر گرگان

صفحه 107-123
حسین حاتمی نژاد؛ مصطفی آریان کیا؛ اسلام قاضی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب