علیزاده چمازکتی, امیر, باقریان کاسگری, باقر, فتاحی, مجید. (1404). ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید). , 4(1), 1-32. doi: 10.22059/mmr.2025.389001.1150
امیر علیزاده چمازکتی; باقر باقریان کاسگری; مجید فتاحی. "ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)". , 4, 1, 1404, 1-32. doi: 10.22059/mmr.2025.389001.1150
علیزاده چمازکتی, امیر, باقریان کاسگری, باقر, فتاحی, مجید. (1404). 'ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)', , 4(1), pp. 1-32. doi: 10.22059/mmr.2025.389001.1150
علیزاده چمازکتی, امیر, باقریان کاسگری, باقر, فتاحی, مجید. ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید). , 1404; 4(1): 1-32. doi: 10.22059/mmr.2025.389001.1150





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب