1.

ارائه مدل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر جذب مشتریان (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)

صفحه 1-32
امیر علیزاده چمازکتی؛ باقر باقریان کاسگری؛ مجید فتاحی

2.

تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران)

صفحه 33-52
حامد سالاری؛ سید امین دهقان بنادکی

3.

آیندۀ رهبری در سازمان‌های رسانه‌ای در بستر تحولات فناورانه (افق 2030)

صفحه 53-82
حمیدرضا آل محمد؛ محمد مهدی مولایی

4.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز

صفحه 83-109
عباس قائدامینی هارونی؛ مهسان همتی زاده

5.

نقش هوش مصنوعی در افزایش عاملیت کاربر و بازنمایی فرهنگی در روایت‌های تعاملی بازی‌های رایانه‌ای

صفحه 110-134
علی رازی‌زاده

6.

کاربرد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بانکداری

صفحه 135-191
علی وزیری؛ هادی همتیان؛ ابوالفضل دانایی؛ سیدمحمد زرگر





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب