کنجکاو منفرد, امیررضا, اسماعیلی, امیرحسین, حق بین, عالیه. (1402). تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال. , 2(4), 544-567. doi: 10.22059/mmr.2024.376522.1080
امیررضا کنجکاو منفرد; امیرحسین اسماعیلی; عالیه حق بین. "تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال". , 2, 4, 1402, 544-567. doi: 10.22059/mmr.2024.376522.1080
کنجکاو منفرد, امیررضا, اسماعیلی, امیرحسین, حق بین, عالیه. (1402). 'تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال', , 2(4), pp. 544-567. doi: 10.22059/mmr.2024.376522.1080
کنجکاو منفرد, امیررضا, اسماعیلی, امیرحسین, حق بین, عالیه. تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال. , 1402; 2(4): 544-567. doi: 10.22059/mmr.2024.376522.1080





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب