1.

بی‌طرفی پلتفرم؛ مفهومی در صنعت رسانه

صفحه 414-415

2.

طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب

صفحه 416-439
بهروز عطاریان؛ نادر سیدامیری؛ محسن نظری؛ عزت‌اله عباسیان

3.

تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)

صفحه 440-465
مهدی شریفی؛ محمدرضا جلیلوند؛ فاطمه عابدی

4.

تأثیر بی‌نزاکتی خانوادگی بر قلدری در محیط کار با نقش میانجی امنیت روانی در سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: روزنامه‌های شهر اصفهان)

صفحه 466-485
عباس قائدامینی هارونی؛ الهه مشرف قهفرخی؛ سمیه شاه بندری

5.

امکان‌سنجی کاربست فیلم مستند در فراهم‌سازی شواهد سیاستی در سیاست‏گذاری مبتنی بر شواهد

صفحه 486-518
سمیه لبافی؛ سید مهدی مؤیدی؛ یوسف خجیر

6.

بررسی الگوی رفتاری نسل‌های ایکس، وای، زد در مواجهه با محتوای کرونا در شبکه اجتماعی توییتر

صفحه 519-543
صادق شکری؛ آیدین سلام زاده؛ حمیدرضا کرکه آبادی

7.

تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شهرت، تقدس، ارزش ویژه و حمایت از برند: بررسی جدید در دنیای دیجیتال

صفحه 544-567
امیررضا کنجکاو منفرد؛ امیرحسین اسماعیلی؛ عالیه حق بین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب