معینی, حسین, جامی پور, مونا, ابراهیمی دلاور, فاطمه. (1396). تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام). , 9(1), 173-192. doi: 10.22059/jibm.2017.62322
حسین معینی; مونا جامی پور; فاطمه ابراهیمی دلاور. "تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)". , 9, 1, 1396, 173-192. doi: 10.22059/jibm.2017.62322
معینی, حسین, جامی پور, مونا, ابراهیمی دلاور, فاطمه. (1396). 'تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام)', , 9(1), pp. 173-192. doi: 10.22059/jibm.2017.62322
معینی, حسین, جامی پور, مونا, ابراهیمی دلاور, فاطمه. تأثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید بهواسطۀ اعتماد (مطالعۀ موردی: کاربران اینستاگرام). , 1396; 9(1): 173-192. doi: 10.22059/jibm.2017.62322


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب