1.

An Evaluation and Analysis of Perceived Online Service Quality Dimensions Impacts on Online Purchasing Behavior of Luxury Cosmetic Products by Women

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 37-52
Fatemeh Golalizadeh؛ Bahram Ranjbarian؛ Azarnoush Ansari

2.

Effect of Consumer Perception of Brand Equity Fit on Purchase Intention for Brands in Symbolic Alliances

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 271-285
Babatunde Musiliu Musiliu Abina؛ Oluseyi Ajayi

3.

Effects Of Social Interactions on Purchase Intention in E-Commerce: An Analysis Based on The Stimulus-Organism-Response (S-O-R) Model

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402
Vananh Thi Pham؛ Trung Minh Ngo؛ Abdallah MH Alomari

4.

Exploring the Perceived online Review Credibility and Management Response Influence on Purchase Intention

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 92-115
Elmira Djafarova؛ Laura Geere BA

5.

Extended Practice of Technology Acceptance Model; Impact of Personal Innovation and Ease of Use on Internet Shopping Intentions: A Study on Apparel Buyers’ Purchase Intention in Malaysia

دوره 13، شماره 4، 2021، صفحه 144-160
GholamReza Zandi؛ Sandy Low Bee Choo؛ Imran Ahmed Shahzad؛ Mohd Farid Shamsudin

6.

Organic Consumption Through Framing Effect in Green Messages: A Cross-Sectional Study in India

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 791-810
Evelina Sahay؛ Somnath Mukherjee

7.

The Influence of Social Media Marketing Activities on Purchase Intention: A Study of the E-Commerce Industry

دوره 16، شماره 1، 2024، صفحه 201-216
Affendy Abu Hassim؛ Mohd Farid Shamsudin؛ GholamReza Zandi؛ Nasution Ismail

8.

اثر ادراکات مصرف‌کننده در نگرش وی نسبت به غذای ارگانیک در شهر یزد

دوره 16، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 195-217
سید مهدی الحسینی المدرسی؛ هوشمند باقری قره‌بلاغ؛ عادله دهقانی قهنویه؛ محمدرضا غلامی؛ ثمین رادفر

9.

ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 259-283
مهدی ابهری ساتلو؛ سعید تابش؛ مرتضی دوستی؛ رسول نظری

10.

ارائه مدل ساختاری صفات شخصیتی و قصد خرید مصرف‌کنندۀ ورزشی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 216-201
زینب نقی لو؛ فرشته کتبی؛ مجید نامور

11.

از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 643-658
عباسعلی رستگار؛ مهری شهریاری

12.

بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 479-502
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

13.

بررسی تأثیر ابعاد مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد خرید مواد غذایی محلی (نمونه پژوهش: محصول عسل)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 415-436
اسماعیل شاه طهماسبی؛ علی رضا باقری روچ

14.

بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 569-586
فریبرز رحیم نیا؛ یاسمن نوروزی نیک؛ افسانه یوسف پور

15.

بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 193-211
محسن نظری؛ مهسا قزلباش

16.

بررسی تأثیر کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان بر قصد خرید خیار ارگانیک در شهر تبریز

دوره 49، شماره 2، تیر 1397، صفحه 279-291
حسین راحلی؛ عطیه صندوقی

17.

بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776
حمیده فیض آبادی؛ مهدی زنگانه؛ سامره شجاعی؛ هرمز مهرانی

18.

بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 679-698
زهرا قلی زاده؛ کامبیز حیدرزاده

19.

بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 181-201
سیدمحمود حسینی امیری؛ میرزا حسن حسینی؛ اوژن کریمی؛ زین العابدین رحمانی رحمانی

20.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید کفش ورزشی تقلبی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 741-762
علیرضا ذاکریان؛ سیدفضل اله قدس میرحیدری؛ همیلا تکلی

21.

تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون)

دوره 19، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-24
حسین خنیفر؛ نیما سلطانی نژاد؛ علی اصغر رشید

22.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902
عباس عباسی؛ زهرا منصورآبادی؛ شهرزاد محمودشاهی

23.

تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)

دوره 51، شماره 3، مهر 1399، صفحه 513-530
مصطفی زندی نسب؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی فرمانی

24.

طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155
فاطمه گل علیزاده؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب