خنیفر, حسین, سلطانی نژاد, نیما, رشید, علی اصغر. (1398). تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون). , (), -. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752
حسین خنیفر; نیما سلطانی نژاد; علی اصغر رشید. "تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون)". , , , 1398, -. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752
خنیفر, حسین, سلطانی نژاد, نیما, رشید, علی اصغر. (1398). 'تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون)', , (), pp. -. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752
خنیفر, حسین, سلطانی نژاد, نیما, رشید, علی اصغر. تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون). , 1398; (): -. doi: 10.22059/jomc.2019.200799.1006752


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.