قلی زاده, زهرا, حیدرزاده, کامبیز. (1394). بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی. , 7(3), 679-698. doi: 10.22059/jibm.2015.51465
زهرا قلی زاده; کامبیز حیدرزاده. "بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی". , 7, 3, 1394, 679-698. doi: 10.22059/jibm.2015.51465
قلی زاده, زهرا, حیدرزاده, کامبیز. (1394). 'بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی', , 7(3), pp. 679-698. doi: 10.22059/jibm.2015.51465
قلی زاده, زهرا, حیدرزاده, کامبیز. بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی. , 1394; 7(3): 679-698. doi: 10.22059/jibm.2015.51465


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب