رحیم نیا, فریبرز, نوروزی نیک, یاسمن, یوسف پور, افسانه. (1395). بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه. , 8(3), 569-586. doi: 10.22059/jibm.2016.60628
فریبرز رحیم نیا; یاسمن نوروزی نیک; افسانه یوسف پور. "بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه". , 8, 3, 1395, 569-586. doi: 10.22059/jibm.2016.60628
رحیم نیا, فریبرز, نوروزی نیک, یاسمن, یوسف پور, افسانه. (1395). 'بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه', , 8(3), pp. 569-586. doi: 10.22059/jibm.2016.60628
رحیم نیا, فریبرز, نوروزی نیک, یاسمن, یوسف پور, افسانه. بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه. , 1395; 8(3): 569-586. doi: 10.22059/jibm.2016.60628


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب