1.

صفحه آغازین

صفحه 1-4

2.

بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)

صفحه 479-502
ابوالقاسم ابراهیمی؛ سیدمسلم علوی؛ الهه پورموردینی

3.

بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز)

صفحه 503-528
عبدالحمید ابراهیمی؛ صمد عالی

4.

تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

صفحه 529-548
عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی

5.

اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستوران‏های ایتالیایی شهر تهران)

صفحه 549-568
زهره دهدشتی شاهرخ؛ انوشه حاجی نوروزی

6.

بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطۀ دلبستگی به فروشگاه

صفحه 569-586
فریبرز رحیم نیا؛ یاسمن نوروزی نیک؛ افسانه یوسف پور

7.

تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری‌ـ برند‌ (مطالعۀ موردی: برند لپ‌تاپ)

صفحه 587-606
طاهر روشندل اربطانی

8.

تدوین استراتژی‏های رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن

صفحه 607-363
حسین صفری؛ میر محمود سادات؛ علی اصغر سعدآبادی

9.

نقش توانمندسازی روان‎شناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکت‏های پخش (مطالعۀ موردی: شرکت به‌پخش)

صفحه 637-658
ناصر عسگری؛ غلامحسین نیکوکار

10.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

11.

شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران)

صفحه 681-698
امیررضا ممدوحی؛ علیرضا ماهپور؛ طه حسین رشیدی؛ محمود صفارزاده

12.

چکیده

صفحه 1-10


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب