ابراهیمی, عبدالحمید, عالی, صمد. (1395). بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز). , 8(3), 503-528. doi: 10.22059/jibm.2016.60625
عبدالحمید ابراهیمی; صمد عالی. "بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز)". , 8, 3, 1395, 503-528. doi: 10.22059/jibm.2016.60625
ابراهیمی, عبدالحمید, عالی, صمد. (1395). 'بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز)', , 8(3), pp. 503-528. doi: 10.22059/jibm.2016.60625
ابراهیمی, عبدالحمید, عالی, صمد. بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر پاسخ‏ های رفتاری مشتریان در مراحل مختلف چرخۀ عمر رابطۀ مشتری (مطالعۀ موردی: بانک کشاورزی تبریز). , 1395; 8(3): 503-528. doi: 10.22059/jibm.2016.60625


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب