ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. (1395). بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان). , 8(3), 479-502. doi: 10.22059/jibm.2016.60624
ابوالقاسم ابراهیمی; سیدمسلم علوی; الهه پورموردینی. "بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)". , 8, 3, 1395, 479-502. doi: 10.22059/jibm.2016.60624
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. (1395). 'بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)', , 8(3), pp. 479-502. doi: 10.22059/jibm.2016.60624
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان). , 1395; 8(3): 479-502. doi: 10.22059/jibm.2016.60624


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب