ابهری ساتلو, مهدی, تابش, سعید, دوستی, مرتضی, نظری, رسول. (1399). ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی. , 12(1), 259-283. doi: 10.22059/jsm.2019.250995.2017
مهدی ابهری ساتلو; سعید تابش; مرتضی دوستی; رسول نظری. "ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی". , 12, 1, 1399, 259-283. doi: 10.22059/jsm.2019.250995.2017
ابهری ساتلو, مهدی, تابش, سعید, دوستی, مرتضی, نظری, رسول. (1399). 'ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی', , 12(1), pp. 259-283. doi: 10.22059/jsm.2019.250995.2017
ابهری ساتلو, مهدی, تابش, سعید, دوستی, مرتضی, نظری, رسول. ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی. , 1399; 12(1): 259-283. doi: 10.22059/jsm.2019.250995.2017


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب