نظری, محسن, قزلباش, مهسا. (1396). بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان. , 9(1), 193-211. doi: 10.22059/jibm.2017.62323
محسن نظری; مهسا قزلباش. "بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان". , 9, 1, 1396, 193-211. doi: 10.22059/jibm.2017.62323
نظری, محسن, قزلباش, مهسا. (1396). 'بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان', , 9(1), pp. 193-211. doi: 10.22059/jibm.2017.62323
نظری, محسن, قزلباش, مهسا. بررسی تأثیر قالب‌بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه‌جویی ادراک‌شده، کیفیت ادراک‌شده و قصد خرید مصرف‌کنندگان. , 1396; 9(1): 193-211. doi: 10.22059/jibm.2017.62323


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب