حسینی امیری, سیدمحمود, حسینی, میرزا حسن, کریمی, اوژن, رحمانی, زین العابدین رحمانی. (1395). بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی. , 14(1), 181-201. doi: 10.22059/jomc.2016.56512
سیدمحمود حسینی امیری; میرزا حسن حسینی; اوژن کریمی; زین العابدین رحمانی رحمانی. "بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی". , 14, 1, 1395, 181-201. doi: 10.22059/jomc.2016.56512
حسینی امیری, سیدمحمود, حسینی, میرزا حسن, کریمی, اوژن, رحمانی, زین العابدین رحمانی. (1395). 'بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی', , 14(1), pp. 181-201. doi: 10.22059/jomc.2016.56512
حسینی امیری, سیدمحمود, حسینی, میرزا حسن, کریمی, اوژن, رحمانی, زین العابدین رحمانی. بررسی رابطة آموزه‌های اسلامی قابل ادراک با متغیرهای اثربخشی پیام تبلیغاتی در حوزة تبلیغ کالاهای مصرفی. , 1395; 14(1): 181-201. doi: 10.22059/jomc.2016.56512


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب