رستگار, عباسعلی, شهریاری, مهری. (1397). از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان). , 10(3), 643-658. doi: 10.22059/jibm.2018.246532.2839
عباسعلی رستگار; مهری شهریاری. "از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)". , 10, 3, 1397, 643-658. doi: 10.22059/jibm.2018.246532.2839
رستگار, عباسعلی, شهریاری, مهری. (1397). 'از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان)', , 10(3), pp. 643-658. doi: 10.22059/jibm.2018.246532.2839
رستگار, عباسعلی, شهریاری, مهری. از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان). , 1397; 10(3): 643-658. doi: 10.22059/jibm.2018.246532.2839


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب