عباسی, عباس, منصورآبادی, زهرا, محمودشاهی, شهرزاد. (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. , 8(4), 855-902. doi: 10.22059/jibm.2017.61304
عباس عباسی; زهرا منصورآبادی; شهرزاد محمودشاهی. "تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان". , 8, 4, 1395, 855-902. doi: 10.22059/jibm.2017.61304
عباسی, عباس, منصورآبادی, زهرا, محمودشاهی, شهرزاد. (1395). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان', , 8(4), pp. 855-902. doi: 10.22059/jibm.2017.61304
عباسی, عباس, منصورآبادی, زهرا, محمودشاهی, شهرزاد. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. , 1395; 8(4): 855-902. doi: 10.22059/jibm.2017.61304


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب